SENESTE NYT FRA IDRÆTSSKOLEN

Nordea-fonden

maj 3, 2019

Idrætsskolen for udviklingshæmmede får støtte til vores store 25 års jubilæumsfestival !

Idrætsskolen for udviklingshæmmede har fået støtte fra Nordea-fondens Lokalpulje til vores 25 års jubilæumsfestival, som vi afholder onsdag d. 15. maj 2019 fra 10-16.

Med 50.000 kroner i støtte fra Nordea-fondens Lokalpulje kan Idrætsskolen nu afholde vores 25 års jubilæumsfestival, der har været på tegnebrættet i lang tid.

25 mio. kr. til foreningslivet

Idrætsskolen har modtaget 50.000 kroner i støtte fra Nordea-fonden, der med Lokalpuljen hvert år uddeler 25 mio. kr. til lokalt forankrede projekter i alle egne af Danmark.

”Nordea-fonden støtter gode liv, og for os er fællesskaber nøglen til gode liv. Fællesskaber finder vi især i idrætslivet, og derfor er vi glade for at støtte Idrætsskolen,” siger Henrik Lehmann Andersen, direktør i Nordea-fonden, som støtter gode liv.

Alle foreninger kan søge fonden om støtte. Det typiske uddelingsbeløb er på 5.000-30.000 kr., der fx kan gå til aktiviteter i foreninger, lokale events eller udstyr til klubben.

Idrætsskolen: Forstander Søren Stenkilde 3888 2846

info@idraetsskolen.net

Nordea-fonden:
Kommunikationschef Tine Wickers
tw@nordeafonden.dk / 4070 3780

Fakta

·         Nordea-fonden uddeler årligt 25 mio. kr. fra Lokalpuljen til lokalt forankrede projekter inden for sundhed, motion, natur og kultur i alle egne af Danmark.

·         Det typiske uddelingsbeløb er på 5.000-30.000 kr. til fx aktiviteter i foreninger, lokale events eller udstyr til klubben.

·         Læs mere på www.nordeafonden.dk og få inden for 72 timer svar på, om det er relevant for jer at søge fonden om støtte.