Grundtræning

En gang om ugen har vi grundtræning, hvor du kommer i rigtig god form, og bliver stærkere. Dagen starter med en løbeudfordring på Grøndal MultiCenters kunstgræsbane, og senere fordeler eleverne sig på 4 forskellige hold.

Se den samlede holdfordeling i grundtræning her.

Power & styrke

På power & styrke holdet er: Cecilie L, Christopher, Erya, Frederik B,Karl-Johan,Rasmus,Simon,Sofie,Stine og Zakaria.

Jeppe Skjerning

jeppe@idraetsskolen.net

daniele

Daniele Berardino

daniele@idraetsskolen.net

daniele

ANDERS

Idrætsassistent

ZUMBA

På zumba holdet er: Anders, Andreas, Anna T, Camilla, Christian, Cille, Ditlev, Elisa, Frederik K, Gunder, Jacob, Lars, Lisa, Marianne, Mathias, Michael, Morten H, Mostafa, Oskar, Philip G, Sara H.L, Sari og Simone.

Jette Wedele

jette@idraetsskolen.net

Morten Lyhne

morten@idraetsskolen.net

Megi

idrætsassistent

martin

AMANDA MY MADSEN

amanda@idraetsskolen.net

BOKSNING

På bokseholdet er: Amy, Lotfi, Niclas, sara T, Shawn, Stephanie, Tim, Tobias Brinck og Tobias Bülow.

Tonni Frandsen

tonni@idraetsskolen.net

martin

MARTIN

idrætsassistent

MASSAGE

På massageholdet er: Ali, Anna I, August, Deborah, Emil, Maria, Navid, Philip S og Tina.

Tina Wallenstrøm

tina@idraetsskolen.net