SENESTE NYT FRA IDRÆTSSKOLEN

Introturen til Boserup

sep 2, 2022

Uge 35 har dannet rammen om den sidste uge i skoleårets intro-/ grundforløb. I denne uge har først Team Vand og Luft og efterfølgende Team Ild og Jord været på introtur i Boserup ved Roskilde fjord.

Formålet for introturene har været at lære hinanden at kende og at få en masse gode oplevelser sammen.

Der har været samarbejdsøvelser, gamle idrætslege, strandaktiviteter, vandaktiviteter, fitnessudfordringer, fællesspisning, vandreture, bål, fællessang og bare hyggeligt samvær ved hytten. Vi har været heldige med dejligt sensommervejr.

Alle teams er enige om at turene har været fantastiske, succesfulde og ”alt for korte”. Allerede nu ser vi en fantastisk idrætsskoleårgang blomstre.

I dag, fredag den 2. september, får eleverne udleveret næste periodes skemaer, skemaer der gælder fra på mandag og til og med uge 40.

Vi glæder os til at tage hul på skoleårets temaer.

Mange kærlige hilsner, Idrætsskolens undervisere.