Skemaer

Se årsplanen her, og dit aktuelle skema længere nede på siden:

Som elev på Idrætsskolen har du medbestemmelse over hvilke hold du ønsker at være på. Hver periode varer typisk 4 – 6 uger, og vi har altid 3-4 hold på samme tid. Sammen med din kontaktlærer, finder I ud af hvilke hold der passer bedst til dig.

Holdfordeling i periode 10:

Ved at klikke herunder kan I se holdfordeling for periode 10: Mandag den 27. maj – fredag den 21. juni 2024.

Kære Lotfi, Andreas T., Gunder, Sammy, Amy, Oskar, Karl-Johan, Debora og Victor.

Hermed skema for mandag den 27. maj til fredag den 21. juni.

Du skal i næste periode arbejde med Duatlon.

Duatlon er en idrætsgren, som består af de to discipliner; cykling og løb. Udover cykling og løb vil vi bl.a. arbejde med trappetræning, power-walking og styrketræning.

Vi skal bl.a. arbejde med overgangen fra cykling til løb og det at bruge sine kræfter på den rette måde.

Faget sluttes af med vores eget lille duatlonstævne, hvor man skal se, hvor langt man kan cykle og løbe.

Der vil være mulighed for at medbringe sin egen cykel i perioden, men ellers skal vi bruge skolens cykler.

Vi glæder os,

Rasmus, Amanda og Daniele

Onsdag den 5. juni; Grundlovsdag. Idrætsskolen lukket.

Husk afslutningsdagen, fredag den 28. juni. Dette får I en særskilt invitation til i slutning af maj måned.

New Games

fitnessdans

Kære Anna T., Stine, Sara, Hedegaard, Kisum, Philip, Elisa, Lilian, Tobias, Lars, Mathias, Magnus, Hiba, Bille og Lisa og Kisum.

Hermed jeres skema for mandag den 27. maj til fredag den 21. juni.

Du skal i næste periode have New Games.

Vi skal blandt andet prøve kræfter med det sociale boldspil Kinball og andre sjove og alternative boldspil.

Ligesom i de traditionelle boldspil er der fokus på udvikling af de tekniske og taktiske elementer i et boldspil. Men vigtigst af alt, er der fokus på samspil, samarbejde og de gode og sjove boldoplevelser.

Vi glæder os 😊

Cecilie, Megi og Mads

Onsdag den 5. juni; Grundlovsdag. Idrætsskolen lukket.

Kære Cecilie L., Amin, August, Stephanie, Sari, Riemer, Anders, Asta, Tim, Christian Blair, Jacob, Andreas R., Brinck og Emil

Hermed jeres skema for mandag den 27. maj til fredag den 21. juni.

Du har ønsket Maritimt friluftsliv, og vi glæder os til at skulle ro i kanoer, kajakker og prøve sup board mm. sammen med dig.

Vi skal arbejde med at sejle og færdes i og på vandet, så alle opnår tryghed ved at ro. Vi skal øve grundlæggende færdigheder så vi bliver gode til at ro kano og kajak. Der vil selvfølgelig blive lagt vægt på sikkerhed, samt samarbejde. Du vil også få viden om natur og kultur i de maritime områder, som vi skal færdes i. Hvis der er stemning og mulighed for det, vil der blive en overnatningstur.

Venlig hilsen

Jeppe, Tobias og Tonni

Vær opmærksom på disse særlige datoer/dage:

Mandag den 5. juni; Grundlovsdag. Idrætsskolen lukket.

Krop og Natur

Kære Inger, Tina, Niclas, Ingerslev, Shawn, Asger, Marianne, Michael, Christian V.P, Camilla og Simone

Hermed skema for mandag den 27. maj til fredag den 21. juni.

I den kommende periode skal du deltage på temaet ”Krop & Natur”

Vi skal ud i naturen hver dag og opleve foråret, finde vores eget træ, lave stille-vandring, lytte til naturen, høre fortællinger rundt om bålet og meget mere 🌲🚶‍♀️🚶‍♂️🚶‍♀️

Hver dag starter vi med at lave åndedrætsøvelser og styrketræning. 🙆‍♀️

Vi skal bygge forhindringsbaner af naturens materialer både i skoven, på stranden eller andre steder i naturen.

Der bliver også en overnatning i skoven, hvor vi skal sove i et shelter 🏕

Vi glæder os til at opleve foråret og naturen sammen med jer 😊

De bedste naturhilsner fra

Tina og Jette